Friday 3 April 2015

Berangan:Gajet dapur idaman

Salam alls,
Hari ni xkeje so mari berangan.
Gajet dapur idaman tu..xble blah..macam lah rajin sgt kt dapo...puii..
Dah katenye berangan so marilah tgk idaman saye..ade yg dah beli.
ade yg tgh survey..slow2 bai...
Anyway sejak anak 3 ni memang hari2 ke dapur.
Walaupun ade pembantu tetaplah aku prepare mknn tuk ank2 mkn.
Bibik hanye panaskan, gorengkan ape yg aku dah sediakan je.
Takdelah aku ralat tinggalkan anak2 time keje/onkol/out station.




kids suke waffle. kalu ade ni standby bancuhan waffle dlm peti.
Bibik ble tlg buatkan time aku xde.


 
Stand mixer..kalu dapat kenwood/kitchen aid lg bagus...
currently gune hand mixer je.
 ok je takat nk buat kek pisang/butter cake semnggu sekali..hehe..
dah kate berangan kan

 
Ok ini xberape relevan tuk aku skang.
Jikalau nnti dah xde bibik ini sgt memudahkan ok.

 

nak Tassimo ni satu..ngee...balik keje ble chill minum kopi buih2



 
Blender smoothies yang gojes. Blender yg ade skang x cunzz...muahaha





Nak set ni 1 boleh. mcm cantik je kaler putih ni.
 Bole gune bile tetamu datang mkn2.


 
 
 
 

Ini pun xberape relevan buat aku skang.
Tp katenye senang nk goreng2 n xperlu myk.

aaa..ni baru beli..kihkih..sonang nk buat sup tulang

 


Sekian dulu cerita angan xsudah.
Nanti sambung lagi angan2 jenis lain plak.
Bai..












XoXo


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...